زمان انتشار: ۵ تیر ۱۴۰۳ -

امام جمعه شهرستان نور:

انتخاب فرد اصلح زمینه‌ساز پیشرفت ایران اسلامی است

امام جمعه شهرستان نور گفت: انتخاب فرد اصلح زمینه رشد و پیشرفت ایران اسلامی و یأس و ناامیدی دشمنان کشور را فراهم می‌کند.

۰
انتخاب فرد اصلح زمینه‌ساز پیشرفت ایران اسلامی است
حجت‌الاسلام رحمت‌الله حاجی‌زاده در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی بلاغ اظهارکرد: عید غدیر خم عید ولایت، سیاست و دخالت مردم در امر حکومت است و حضور مردم پای صندوق‌های رأی غدیر را به صورت عملی در جامعه اجرایی می‌کند.وی حضور باشکوه مردم در روز انتخابات را ضروری دانست و افزود: مردم بصیر و فهیم ایران اسلامی و شهرستان نور با حضور باشکوه در روز انتخابات باید به این نکته مهم توجه کنند که انتخاب فرد اصلح زمینه رشد و پیشرفت ایران اسلامی و یأس و ناامیدی دشمنان کشور را فراهم می‌کند.
امام جمعه شهرستان نور با اشاره به تواصی تأکید کرد: تواصی یعنی توصیه به چیزی کردن و ما علاوه بر شرکت در انتخابات باید خانواده، دوستان و همکاران را برای شرکت در این امر مهم دعوت کنیم.این مسئول با اعلام اینکه شرکت در انتخابات کمک زیادی به جامعه خواهد کرد و رأی مردم می‌تواند پیشرفت خوبی به دنبال داشته باشد، خاطرنشان کرد: غدیر یعنی معرفی بهترین شخصیت نظام هستی برای اجرای فرامین الهی و این فرامین زمانی محقق می‌شود که در بستر حکومت باشد.حاجی‌زاده تصریح کرد: نظام و انقلاب اسلامی در امتداد غدیر خم باید تعریف شود و هر چیزی که سبب تقویت این نظام و حکومت اسلامی شود یعنی پیاده کردن غدیر خم که انتخابات یکی از مظاهر غدیر است.

 

وی خواستار مشارکت پرشور مردم در انتخابات و انتخاب فرد اصلح شد و بیان کرد: باید با رأی به رئیس جمهور اصلح مسیر حرکت شهید آیت‌الله رئیسی استمرار پیدا کند.

 

امام جمعه شهرستان نور با اشاره به اینکه دولت سیزدهم اقتدار جمهوری اسلامی ایران را ارتقا جهانی داده است، بر ضرورت هوشیاری مردم در انتخاب رئیس جمهور اصلح تاکید کرد.

 

وی خاطرنشان کرد: همه ما نسبت به شهید جمهور وظیفه داریم و باید دستاوردها و زحمات شهید آیت‌الله رئیسی در سطح جامعه تبیین شود.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۵ تیر, ۱۴۰۳

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو